VÆKST GENNEM FOKUS PÅ EKSISTERENDE KUNDER
Mersalg til eksisterende kunder er 3-5 gange mere sandsynligt end salg til en ny kunde. Med transformationen til servicebaserede forretningsmodeller skal livstidsværdien af en kunde realiseres over længere tid. Ændrede forretningsmodeller samt generelt øget konkurrence kræver et skift i fokus mod kunderne. Kundefastholdelse er blevet essentielt og outcome-baserede kundedialoger samt aktiv anvendelse data om virksomhedens ”installed base” er kritiske discipliner.
OPBYGNING AF CRM CAPABILITIES
CRM er er et nøgleelement for virksomheders kundeorientering og sikring af fortsat vækst. Gode CRM capabilities sikrer, at al relevant information om kunden er tilgængelig og kan udnyttes i salgs-, service- og markedsføringssammenhæng. CRM er dog meget mere end et IT system - det omfatter også processer, organisation og kompetencer.
IT STRATEGISK RÅDGIVNING
IT er i dag en så integreret del af virksomhedernes infrastruktur, at alle nye forretningsinitiativer skal understøttes af IT. Virksomhedernes IT initiativer skal hele tiden balanceres så de understøtter forretningsstrategien.
Med en proaktiv indsats til IT strategisk planlægning undgås det at IT bliver et forsinkende led for virksomhedens forretningsinitiativer.
Vi bistår bl.a. med
Customer Success Management - Strategi og koncept
Implementering af CSM
Vi bistår bl.a med
Vi bistår bl.a. med
PROJEKT OG PROGRAMLEDELSE
Der findes ikke mange rene IT projekter uden for IT afdelingen. Projekter med IT indhold er oftest igangsat med henblik på at skabe en forretningstransformation og skal styres effektivt for at komme i mål. Et solidt projektgrundlag og god projektledelse er nødvendige forudsætninger for dette.
Krav om hurtigere og flere leverancer fra IT kræver agilitet i projekt modellen
Vi bistår bl.a. med